Proč nemohu smazat položku zakázky?
Odpověď:
Existují tři důvody, proč Vám systém nedovolí danou položku zakázky smazat:
- položka je poslední a v tom případě je nutno smazat celou zakázku.
- daná položka je vyfakturována. Na položce zakázky je zobrazeno vyfakturované množství. V takovém případě, je nutno odstranit položku zakázky ze všech položek faktur, tzn. ve výběrovém boxu (combo box) v položce faktury je nutno nastavit prázdnou hodnotu.
POZOR v případě, že je položka vyfakturována a následně dobropisována, nebo je položka zakázky uvedena na stornované faktuře je stav Fakturováno roven nule. I z těchto faktur je nutno odstranit vazbu na položku zakázky, jinak nebude možno položku zakázky smazat. - daná položka je vyskladněna. Na položce zakázky je zobrazeno odebrané množství. V takovém případě, je nutno odstranit položku zakázky ze všech skladových dokladů, tzn. ve výběrovém boxu (combo box) v položce skladového dokladu je nutno nastavit prázdnou hodnotu.
POZOR v případě, že je položka vyskladněna (výdejky, prodejky) a následně vrácena (vratka) je stav Odebráno roven nule. I z těchto dokladů je nutno odstranit vazbu na položku zakázky, jinak nebude možno položku zakázky smazat.


