V dynamickém světě podnikání je klíčové mít přehled, kontrolu a schopnost rychle reagovat. WAK Intra je podnikový informační systém, který propojuje jednotlivé oblasti firemní agendy do jednoho intuitivního prostředí.
Jedním z jeho nejvýznamnějších modulů je Řízení vztahů se zákazníky (CRM) – nástroj, který vám umožní budovat pevné vztahy, efektivně řešit požadavky a zvyšovat spokojenost klientů.
Co modul Aktivity nabízí?
CRM modul Aktivity je postaven na čtyřech pilířích: Události, Činnosti, Komentáře a Kalendář. Tyto prvky spolu tvoří ucelený systém pro správu zákaznických požadavků, komunikace i interního plánování.
Události
Evidence jednání (obchodních, servisních, výrobních, telefonických…)
Automatický import e-mailů a datových zpráv
Kategorizace, stavy řešení, vazby na zakázky
Připojení dokumentů, účastníků, komentářů
Upozornění e-mailem nebo interně
Možnost publikace na Help-Desk portálu pro externí partnery
Přímé odesílání zpráv z událostí (e-mail, datová schránka)
Činnosti
Zadávání úkolů s prioritou, termínem, stavem
Podpora plánování z kalendáře
Generování činností z definovaných úkolů
Propojení s událostmi, komentáři a zakázkami
Přehled o zadavatelích a zpracovatelích
Komentáře
Doplňující informace k událostem a činnostem
Tvorba strukturovaných komentářů
Možnost publikace novinek, rad a aktualit na firemním portálu
Kalendář
Interaktivní zobrazení aktivit (denní, týdenní…)
Filtrování dle osob, barevné rozlišení stavů
Zjednodušené vkládání nových událostí a činností dle kapacit
Podpora plánování zakázek
Díky propojení obchodních modulů, katalogu položek, CRM aktivit, e-shopu, Help-Desku, fakturace a skladového hospodářství představuje WAK INTRA silný obchodní systém pro firmy, které chtějí řídit obchod efektivně, moderně a s důrazem na zákaznickou podporu.
Podívejte se na videoprezentaci
Naše video prezentace Reklamace telefonní linky vám ukáže, jak WAK Intra funguje v praxi – od evidence událostí až po plánování činností.
Zákazník kontaktuje firmu. Operátor vytvoří událost, přidá komentář, zadá činnost pracovníkovi a informuje správce. Vše je zaznamenáno, přehledné a dostupné v kalendáři. Zákazník má jistotu, že jeho požadavek je řešen, a firma má kontrolu nad každým krokem.